1. Liebe Forumsgemeinde,

aufgrund der Bestimmungen, die sich aus der DSGVO ergeben, müssten umfangreiche Anpassungen am Forum vorgenommen werden, die sich für uns nicht wirtschaftlich abbilden lassen. Daher haben wir uns entschlossen, das Forum in seiner aktuellen Form zu archivieren und online bereit zu stellen, jedoch keine Neuanmeldungen oder neuen Kommentare mehr zuzulassen. So ist sichergestellt, dass das gesammelte Wissen nicht verloren geht, und wir die Seite dennoch DSGVO-konform zur Verfügung stellen können.
    Dies wird in den nächsten Tagen umgesetzt.

Wir danken allen, die sich in den letzten Jahren für Hilfesuchende und auch für das Forum selbst engagiert haben.

The English Thread

Dieses Thema im Forum "Small Talk" wurde erstellt von Rocko2, 8. Oktober 2004.

1. Rocko2

Rocko2 New Member

I don' t exactly know, what to talk about it here, but may be there are english spoken people who wants to share the Macwelt.de-Forum. Or maybe you want to discuss things in english or people want to practise their English. I don't know, but lets start here...

2. macixus

macixus Hofrat & Traktorist

Dear Mr. Rocko2, please excusen´s me, where goes it here long to the Piccadilly Circus?

3. Kate

Kate New Member

....and now, for something completely different. For a good laugh and some goose bumps follow this link:

http://www.trashy.com/index.php?s=product&set_id=5580

May I point out that I intend to use that one for our agencies upcoming costume party. If I have the guts that is. The idea of it, however, makes me feel fuzzy and warm. Cheers!:D

4. Getamac

Getamac New Member

Hey Kate -

as long as you are what I hope you are and what your message suggests that you are, I trust that you will upload a picture of yourself in this fancy dress in this forum.

If not, feel free to send it to me for thorough inspection.

Just my 2 cents,

Getamac.

5. macixus

Kate, this will a great fun be. I hope you take the dress in hunter green. That is the zickiest color. And forget not the toy pistol to around bang.

6. macNick

macNick Rückkehrer

This sucks.

7. maiden

maiden Lever duat us slav

möchte vielleicht jemand eine wissenschaftliche Abhandlung über conus fischoederi lesen?

8. macNick

macNick Rückkehrer

Ist das ne Mupfel?

9. maiden

das is ne Mupfel

10. maiden

benannt nach ihrem Entdecker Horst Fischöder.

11. macNick

macNick Rückkehrer

Hammer. Ich meine: Mallet. Is yes english here.

12. maiden

wie meinen?

13. macixus

So is it!

14. macNick

macNick Rückkehrer

You mean exactly what I know!

15. maiden

ich hab nur gerade mal bissel im Netz gestöbert weil ich heute eine dieser Conus aus der Umzugskiste gezogen habe und dabei an meinen alten Kollegen Fischöder denken mußte, der die mir mal verkoofte. Der hat immer zwei Jahre Urlaub aufgespaart damit er dann drei Monate am Stück nach Asien konnte zum Tauchen und um seine Sammlung zu vervollständigen. Dabei hat er sich zum international anerkannten Experten entwickelt.

16. macixus

macDuck, you speak english how a oneborner. Hat down.

17. macNick

macNick Rückkehrer

maiden, this is a sad story.

18. macNick

macNick Rückkehrer

That want I mean, man from bowcastle!

19. Trapper

Trapper New Member

I say just so much: Day wise washed is fie diar, upper goad!

20. Kate

Kate New Member

A speaking duck is a rare species and an extraordinarily exclusive item. I remember, a remote island..and....Mupfel!Ping!Wawa!Schusch!

How goes it Urmel?

Diese Seite empfehlen